بجنورد - رئیس هیئت بوکس خراسان شمالی رقابت های بوکس باکو را فرصتی مناسب برای حضور بوکسور این استان در رقابت های المپیک عنوان کرد.

جمشید گریوانی افزود: پس از باخت بوکسور بجنوردی مقابل بازیکن میزبان در رقابت‌های انتخابی المپیک درکشور چین، تنها رقابت‌های بوکس باکو می‌تواند فرصت دیگری برای حضور این ورزشکار در المپیک باشد.

وی اظهار کرد: پویا ناوی پس از حضور در تیم ملی و شرکت  در رقابت‌های انتخابی المپیک در کشور چین توانست مقابل حریف نخست به برتری برسد، لیکن در دیدار دوم به بوکسور میزبان بازی را واگذار و از کسب سهمیه المپیک باز ماند.

گریوانی افزود: ناوی فرصت حضور در المپیک را از دست نداده و می‌تواند در خرداد ماه سال جاری در رقابت‌های آذربایجان این سهمیه را کسب  کند.

وی تصریح کرد: در هر وزن پنج بوکسور جواز حضور در المپیک ریو را خواهند داشت و تاکنون احسان روزبهانی در وزن ۸۱ کیلوگرم توانسته است به این رقابت‌ها راه پیدا کند.

گریوانی افزود: حضور این ورزشکار بجنوردی در رقابت‌های آذربایجان نیز با نظر کادر فنی تیم ملی صورت خواهد گرفت که در صورت این انتخاب و با توجه به حضور نداشتن ورزشکارانی که در رقابت‌های چین صاحب سهمیه  شده‌اند، کار برای ناوی بسیار راحت‌تر خواهد شد.

وی گفت: مجید سپهوند دیگر نماینده حاضر در رقابت‌های چین که در  وزن۹۱+ کیلوگرم امروز به مصاف حریف اردنی خواهد رفت در صورت  شکست حریف خود جواز حضور در المپیک را خواهد گرفت.