قرچک-امام جمعه قرچک ایستادگی و مقاومت را کلید برتری در برابر تهدیدهای دشمن دانست و گفت: ایستادگی و مقاومت و تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت می تواند کلید برتری در برابر مشکلات و تهدیدها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) ناحیه مقاومت بسیج ۱۵ خرداد شهرستان قرچک با اشاره به نقش زنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: زنان همواره نقش مهمی را در دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی ایفا کرده اند.

امام جمعه قرچک افزود: بسیج خواهران یک ظرفیت مهم و تأثیرگذار برای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی است و باید از این پتانسیل با حضور زنان توانمند بسیجی به خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: زنان و بانوان بسیجی می توانند در حوزه های فرهنگی نقش آفرین باشند و قطعا کسانی که دغدغه اسلام و نظام اسلامی را دارند، نسبت به بسیج بی تفاوت نیستند.

اسماعیلی با اشاره به ظرفیت های مهم بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری یادآور شد: مقام معظم رهبری تأکیدات فراوانی را بر روی موضوع اقتصاد مقاومتی داشته اند و بسیج می تواند فعالیت های خوب و تأثیرگذاری را در این زمینه انجام دهد.

وی ایستادگی و مقاومت را کلید برتری در برابر تهدیدهای دشمن دانست و گفت: دشمن همواره تلاش کرده تا به نظام اسلامی ضربه بزند و در این میان ایستادگی و مقاومت و تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت می تواند کلید برتری در برابر مشکلات و تهدیدها باشد.