همدان- رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: بانوی جودوکار استان همدان به اردوی تیم ملی اعزام شد.

جلال نصر پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام بانوی جودوکار همدانی به اردوی تیم ملی اظهار داشت: صبا کرمعلی بانوی جودوکار استان به اردوی تیم ملی اعزام شد.

وی با اشاره ه برگزاری ششمین و هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بانوان به مدت چهار روز به میزبانی مشهد مقدس افزود: مرحله دوم این اردو از بیستم فروردین به مدت چهار روز در تهران برگزار و اردو به اعزام مسابقات آسیایی متصل خواهد شد.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به موفقیت‌های بانوان جودوکار استان همدان گفت: جودوکاران همدانی ازنظر فنی یک سر و گردن از سایر استان‌ها بالاتر هستند و بانوان همدانی در اردوهای تیم ملی به‌صورت مداوم حضور دارند.

نصر پور عنوان کرد: بانوان جودوکار همدانی در سال‌های گذشته در رده نوجوانان و جوانان قهرمان کشور شدند و همدان در بخش بانوان و کاتا حرف اول را در کشور می‌زند.

وی بابیان اینکه یکی از برنامه‌های هیئت توجه روزافزون به استعدادهای شهرستان‌های استان همدان است، بیان کرد: باید از تمام پتانسیل‌های استان در راستای پیشبرد اهداف هیئت جودو استان استفاده شود.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به لزوم استعدادیابی گفت: جودو همدان از قطب‌های اصلی جودو کشور است که این امر با توجه به رده‌های سنی پایه و استعدادیابی محقق شده است.

رئیس هیئت جودو استان همدان یادآور شد: در برنامه‌های هیئت جودو استان همدان در سال ۹۵ توجه و فعال کردن سایر شهرستان‌های استان مدنظر بوده و استفاده از تمام استعدادها و پتانسیل های همدان در راستای تحقق اهداف بلندمدت جودو استان ازجمله دیگر برنامه‌ها است.