دشتی- فرماندار دشتی گفت: در حال حاضر از ۳۰ کیلومتر پروژه تعریض محور ناصری- شنبه ۱۰ کیلومتر افتتاح و ۱۰ کیلومتر نیز در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح دوشنبه در بازدید از اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتی از تلاش های صورت گرفته حوزه راهداری در سال گذشته تقدیر کرد و اظهار داشت: در دوسال اخیر با پیگیری‌های صورت گرفته و عنایت استاندار بوشهر و تلاش‌های نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تحول خوبی در حوزه راهداری شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا هم اکنون پروژه های خوبی از جمله تعریض محور ناصری- شنبه، خورموج- کنگان، پلیس راه –عربی، دولت آباد- زیارت و خورموج –لاور شرقی در دست اقدام است که با بهره برداری از آنها شاهد کاهش تصادفات جاده ای خواهیم بود.

مهرجو تصریح کرد: در سال گذشته ۱۹ کیلومتر از نقاط حادثه خیز جاده ای شهرستان رفع شد که همین عامل باعث کاهش تصادفات جاده ای در ایام نوروز شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز تلاش داریم با تزریق اعتبارات لازم در روند پروژه‌ها تسریع شود و پروژه‌های در دست اجرا نیز در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

مهرجو تعریض محور ناصری- شنبه را یکی از نقاط حادثه خیز جاده‌ای عنوان کرد و یادآور شد: در حال حاضر ۱۰ کیلومتر از این پروژه افتتاح و ۱۰ کیلومتر نیز در دست اجرا است که امیدواریم در اسرع وقت مابقی پروژه نیز به بهره برداری برسد.