اصفهان- رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: آبگرفتگی معابر و بروز روان‌آب‌ها از امروز بعدازظهر در اکثر نقاط استان پیش بینی شده و این پدیده دور از ذهن نیست.

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از بعدازظهر امروز بارندگی در اکثر نقاط استان اصفهان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه بارندگی‌ها به شکل آب گرفتگی معابر و روان آب‌ها در اصفهان پیش بینی می‌شود، افزود: از امروز بعدازظهر در نواحی جنوب مثل اطراف سمیرم، در منطقه غربی و نواحی شمالی اطراف کاشان و میمه و شمال غرب و حتی ممکن است در برخی از نقاط شمال شرق مثل اطراف نطنز و اردستان نیز آبگرفتگی معابر رخ دهد.

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: فردا هم شاهد بارش‌های بهاری در برخی از نواحی و به ویژه شهر اصفهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز افزایش ابر، مه‌آلودی هوا، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید در استان اصفهان پیش بینی می شود، اضافه کرد: فردا هوای اصفهان با افزایش ابر، مه‌آلودی، گاهی وزش باد نسبتاًشدید و رگبار و رعدوبرق همراه است.

خدابخش گفت: روز شنبه هوای اصفهان با افزایش ابر، مه‌آلودگی، گاهی بارش پراكنده وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: شنبه بارش شدید را در سطح استان اصفهان خواهیم داشت.

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار از استان تا اوایل هفته آینده بر روی استان است بر این اساس امروز و فردا گاهی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در برخی مناطق همراه با رعدوبرق و مه‌آلود و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ و در برخی ساعات وزش باد نسبتاًشدید و شدید پیش‌بینی می‌شود.

خدابخش اعلام کرد: همچنین دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده دو تا چهار درجه كاهش خواهد داشت.