اهواز - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی مهیب در محل گازگیری غیرمجاز در اهواز چهار نفر را روانه بیمارستان کرد.

امیر نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: راس ساعت ۲۲ و ۱۸ دقیقه امشب با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر رخداد انفجار و آتش سوزی در منطقه بلوار کارگر روبروی منطقه مسکونی شهرک برق اطلاع داده شد.

وی افزود: آتش نشانی چهار دقیقه بعد با امکانات اطفای حریق و امداد و نجات در محل حاضر شدند. فرمانده تیم عملیاتی به محض ورود در محل مشاهده کرد که دو دستگاه خودروی پراید دستخوش انفجار و آتش سوزی سنگین و شدیدی شده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات خاموش کننده اقدام به خاموش و مهار آتش سوزی کردند. آنها همزمان با ایمن سازی محل اقدام به جستجوی مجروحان و مصدومان احتمالی کردند.

نجفی بیان کرد: این حادثه در محل گازگیری غیرمجاز و غیر ایمن مخازن ال پی جی رخ داده و علاوه بر انهدام دو دستگاه خودرو تعداد زیادی سیلندر و مجموعه این گارگاه به صورت ۱۰۰ درصدی منهدم شدند.

وی عنوان کرد: با سرعت عمل آتش نشانان شعله های سرکش آتش مهار و اطفا شده و از سرایت آتش به سایر مغازه های همجوار و مجتمع های مسکونی جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز یادآور شد: متاسفانه در این حادثه چهار نفر دستخوش حریق و مجروح شدند. مصدومان توسط آتش نشانان از محل حادثه خارج و به منظور درمان به بیمارستان منتقل شدند.

نجفی خبر داد: در این عملیات پنج دستگاه خودروی اطفای حریق، دو دستگاه خودروی امداد و نجات و یک دستگاه تانکر پشتیبان در محل حادثه حاضر شدند. از ماموران نیروی انتظامی نیز که در برقراری نظم انجام عملیات تلاش بسیاری کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود اینکه تکه های ماشین تا پشت بام خانه های اطراف رفته و حجم آتش سوزی بسیار گسترده بوده اما خوشبختانه کسی فوت نکرده و هر چهار نفر تنها مصدوم شدند.