کرمانشاه- رئیس انجمن سینما جوان استان کرمانشاه از راهیابی ۳ اثر از اعضا سینمای جوان استان به مرحله نهایی دومین جشنواره ملی عکس «فرشته» خبر داد.

کامران رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، از راهیابی آثار هنرجویان دانش آموخته سینمای جوان استان کرمانشاه به مرحله نهایی دومین جشنواره ملی عکس «فرشته» خبر داد.

وی افزود: در مجموع ۳۰ فریم عکس به مرحله نهایی این جشنواره راه یافته است که در بین این آثار ۳ اثر از هنرمندان جوان واحد عکس سینمای جوان کرمانشاه به سرپرستی میثم منیعی قرار دارد.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه گفت: سحر فعله گری، محدثه کرمی و لیلی امیری اعضای راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره هستند که طی ترم پاییز سال ۹۴ در انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه دانش عکاسی را فرا گرفته اند.

رضایی از برگزاری مراسم افتتاحیه و نمایشگاه این جشن در تاریخ نیمه دوم اردیبهشت ۹۵ و در استان تهران خبرداد و گفت: داوری آثار این جشن ملی را محمد کلاری، میترا محاسنی و ناصر تقوایی بر عهده دارند.

لازم به ذکر است، جشن فرشته عنوان جشنواره ای ملی است که شهرکتاب فرشته با هدف ترویج داستان نویسی، فرهنگ کتاب خوانی و عکاسی  آن را برگزار کرده و امسال نیز دومین دوره آن با عنوان «محله کودکی» در حال برگزاری است.