همدان-رئیس هیئت قایقرانی استان همدان گفت: چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان با حضور بانوی قایقران همدانی برگزار می‌شود.

محمد ضروری در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به حضور بانوی قایقران همدانی در اردوی تیم ملی آب‌های آرام اظهار داشت: چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان با حضور فاطمه کرمی بانوی قایقران همدانی از ۲ اردیبهشت‌ماه در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

وی افزود: دور جدید تمرینات تیم ملی آب‌های آرام بانوان در بخش کایاک و کانو و در رده‌های سنی بزرگ‌سالان و جوانان برگزار خواهد شد که فاطمه کرمی قایقران خوب همدانی در رده سنی نوجوانان در این اردو حاضر می‌شود.

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان با اشاره به این اردو گفت: این اردو در چهارمین مرحله خود از ۲ اردیبهشت‌ماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود و تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

ضروری خاطرنشان کرد: فرحناز امیرشقاقی مدیر تیم‌های ملی و سیما عروجی و اسرا جلیلیان مربیان، اعضای کادر فنی تیم ملی آب‌های آرام بانوان هستند.

وی بابیان اینکه هیئت قایقرانی استان همدان همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد، بیان کرد: در این رشته اسیر یک یا دو نام نیستیم و همچنان و به‌طور مداوم به دنبال کسب استعدادهای بیشتر در این رشته هستیم تا علاوه بر حفظ جایگاه کنونی هیئت بتوانیم رشد نیز داشته باشیم.

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان عنوان کرد: نباید هیئت قایقرانی استان همدان به چند قایقران مطرح محدود شود و در آینده با اتمام دوران ورزشی این افراد شاهد رکود و افت فاحش قایقرانی همدان باشیم بنابراین مربیان توانمند هیئت در تمام ایام سال به دنبال استعدادهای جدید هستند.

ضروری با اشاره به حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان همدان نگاه ویژه‌ای به ورزش قایقرانی در استان همدان دارد.

وی یادآور شد: همین دیدگاه باعث دلگرمی اعضای هیئت قایقرانی استان همدان شده است.

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان بابیان اینکه همدان از مربیان توانمندی در این رشته برخوردار است، بیان کرد: سطح مربیان همدانی نیز در این رشته بسیار مناسب است و در طول سال نیز سعی شده تا چند کلاس و کارگاه آموزشی برای مربیان و داوران استان برگزار شود.

ضروری عنوان کرد: رشته قایقرانی یکی از رشته‌های پر مدال است که توجه بیشتر مسئولان استان به این رشته باعث خواهد شد تا قایقرانی استان همدان بیش‌ازپیش افتخارآفرین باشد.