بوشهر - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ورزش دانش‌آموزی در مدارس استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصرکرمی ظهر یکشنبه در مجمع انتخابات هيئت ورزش دانش‌آموزى استان بوشهر اظهار داشت: ورزش در مدارس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در این زمینه زمینه توسعه ورزشی دانش‌آموزی فراهم می‌شود.

وی با تقدیر از تلاش‌هاى معاونت تربيت بدنى و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر و توسعه هيئت ورزش دانش آموزى استان در سال گذشته، خاطرنشان کرد: توجه و تقويت جايگاه هيئت‌هاى ورزش دانش آموزى یک ضرورت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: هيئت ورزش دانش آموزى، بزرگترين هيئت ورزشى در استان است كه بايد مورد توجه مسئولان قرار گيرد.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌ها و اقدامات باارزش حوزه معاونت تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش، تقويت فدراسيون ورزش دانش آموزى در راستای ساختارمند كردن اين نهاد است.

لزوم توسعه تعامل با دیگر هیئت‌ها

نماينده فدراسيون ورزش دانش آموزى نیز در این آئین اظهار داشت: شاهد تعامل و همراهی خوبی بین تربيت بدنى آموزش و پرورش با دستگاه‌هاى ديگر در استان هستیم که جای تقدیر دارد.

شهامت عباسی خواستار توسعه این تعاملات شد و اضافه کرد: امروز شاهد برگزاری مجمع انتخابات هيئت ورزش دانش آموزى استان بوشهر بودیم که با کیفیت بالایی برگزار شد.

وی ادامه داد: معاونت تربيت بدنى و سلامت استان بوشهر در زمینه فعالیت و ساختارمندکردن هيئت ورزش دانش آموزى پیشگام بوده است و شاهد کارهای خوبی هستیم.

برگزاری ۲۵ دوره مسابقات ورزشی

معاون تربيت بدنى و سلامت اداره كل آموزش و پرورش نيز در این آئین اظهار داشت: توسعه برنامه‌های ورزشی یکی از اولویت‌های ما در استان است که در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

حسن قلندری با اشاره به فعالیت گسترده هیئت ورزش‌های دانش‌آموزی در سطح استان و شهرستان‌ها، اضافه کرد: بیش از ۲۵ مسابقه ورزشی در رشته‌های مختلف طی سال گذشته توسط این هیئت برگزار شد.

وی با اشاره به حضور نيروى متخصص و فنى در هیت ورزش‌های دانش‌آموزی، اضافه کرد: حضور افراد توانمند باعث شده تا شاهد توسعه ورزش با کیفیت بالا باشیم.

تقویت المپیاد ورزش درون‌مدرسه‌اى

رئیس هیئت ورزشی دانش آموزی استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها برای دستیابی به اهداف مورد نظر در هیئت ورزشی دانش آموزی استان بوشهر استفاده خواهیم کرد.

راضیه نسترن از تلاش برای ارتباط بيشتر با انجمن‌هاى ورزشى خبر داد و اضافه کرد: تقویت المپیاد ورزش درون مدرسه‌اى در سطح استان را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای ایجاد و توسعه تعامل با دیگر هیئت‌های ورزشی، بیان کرد: از دیگر برنامه‌های ما در این هیئت، تقويت مسابقات آموزشگاهى و استعداديابى است.

به گزارش خبرنگار مهر، با برگزاری مجمع انتخابات هيئت ورزش دانش‌آموزى استان بوشهر، راضیه نسترن با كسب بیشترین تعداد آرا در بین سه نامزد ثبت‌نام شده، به عنوان رئيس هيئت ورزش دانش آموزى انتخاب شد.