ورامین-مدیر حوزه علمیه خواهران کوثر با اشاره به تحصیل بیش از ۱۰۰ طلبه خواهر در شهرستان ورامین گفت: حوزه عملیه خواهران شهرستان ورامین تاکنون بیش از ۳۰۰ فارغ التحصیل داشته است.

طاهره شاکری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ظرفیت های موجود در حوزه علمیه خواهران شهرستان ورامین اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران شهرستان ورامین به عنوان یک ظرفیت و پتانسیل فرهنگی و مذهبی در این منطقه به حساب می آید.

مدیر حوزه علمیه خواهران کوثر شهرستان ورامین افزود: با تلاش های صورت گرفته و استقبال طلاب علاقه مند به تحصیل در علوم دینی، تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر توانسته اند تحصیلات خود را در حوزه علمیه خواهران ورامین به پایان رسیده و فارغ التحصیل شوند.

وی ادامه داد: بخشی از فازغ التحصیلان حوزه علمیه خواهران هم اکنون با نهادهای مختلف فرهنگی، مذهبی و دانشگاهی ارتباط داشته و به رسالت خود برای گسترش و تعمیق ارزش های اسلامی مشغول هستند.

شاکری با اشاره به آمار کنونی طلاب خواهر در حوزه علمیه خواهران کوثر ورامین اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۱۰۰ طلبه خواهر در حوزه علمیه کوثر شهرستان ورامین مشغول به تحصیل هستند.

وی بیان داشت: تلاش داریم تا همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، تعداد بیشتری از طلاب خواهر علاقه مند را جذب حوزه علمیه کنیم و هم اکنون نیز ثبت نام از متقاضیان تحصیل در حوزه علمیه خواهران ادامه دارد.

شاکری گفت: خانواده ها باید فرزندان خود را برای حضور در حوزه های علمیه ترغیب کنند که این امر می تواند ثمرات بی نظیری را در آینده آنان بگذارد.