جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده «ربوده شده» گفت که این فیلم تابستان امسال و پس از پایان اکران «سلام بمبئی» به سینماها می‌آید.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده «ربوده شده» درباره زمان اکران این فیلم به خبرنگار مهر گفت: در نشست‌هایی که با علی سرتیپی مدیرعامل موسسه فیلمیران به عنوان پخش‌کننده داشتم به این نتیجه رسیدیم که تازه‌ترین فیلم سینمایی بیژن میرباقری در تابستان امسال و پس از پایان اکران «سلام بمبئی» به سالن‌های سینما برود.

وی افزود: فیلم «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور پروژه مشترکی میان ایران و هند بود که من تهیه کننده ایرانی آن بودم. قرارداد اکران این فیلم نیز با شرکت فیلمیران بسته شده و مخاطبان می‌توانند از اواسط خرداد آن را در سینماها مشاهده کنند.

فیلم سینمایی «ربوده شده» به نویسندگی و کارگردانی بیژن میرباقری و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، داستان هنرپیشه زنی را روایت می‌کند که لپ تاپ شخصی‌اش سرقت شده و همین مساله دردسرهای فراوانی را برایش رقم می‌زند.

نیکی کریمی، روزبه بمانی، سروش صحت، مارال فرجاد، پگاه خسروی، حامدجوادی، کامران  ملکی، پرویزآبنار، امیر علیان، سعید بهروزی، فراز نسیبی، محمد عسگری، جلال جلالی، حسین پهلوان زاده، غزاله معتمد، پروانه شهشهانی، محسن ملکی، سید داود مرتضوی، هوشنگ رادی پور، محمدمین باشی و فرزانه قاسمی، در تازه‌ترین فیلم سینمایی میرباقری به ایفای نقش پرداخته‌اند.