اصفهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان با اشاره به اعلام فراخوان معرفی کارآفرینان و کارگران نمونه در اصفهان گفت: با این فراخوان، از ۶۳ کارگر و کارفرمای نمونه استان اصفهان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی قادری ظهر سه‌شنبه در آئین تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه استان اصفهان با بیان اینکه کارگران، کارآفرینان و تولید کنندگان جهادگران ارتقای کشور هستند، اظهار داشت: از این رو با تکریم آنها در هفته کارگر می‌توان با چالش‌های آنها نیز آشنا شد.

وی با بیان اینکه نسل جدید، خلاق و مبتکر نیاز به برنامه بلند مدت برای ظهور و بروز در بازار کار دارد، ابراز داشت: با این برنامه ریزی می‌توان ابتکارات جدیدی را در حوزه اشتغال داشته باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اعلام فراخوان معرفی کارآفرینان و کارگران نمونه در استان اصفهان افزود: با اعلام این فراخوان دو هزار و ۵۳۴ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۹ کارآفرین، ۱۳ کارگر نمونه و ۲۱ گروه کار نمونه انتخاب شدند.

وی در ادامه از بهره براری از ۲۰۰ خانه بهداشت کارگری در استان اصفهان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: استان اصفهان در سال گذشته رتبه برتر کشوری را در خانه بهداشت کارگری به خود اختصاص داد.