وی گفت: در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس در سه حوزه انتخابیه و با ۹۷۶ صندوق اخذ رای، رای گیری انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین هاشمی استاندار تهران پیش از ظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران در سه حوزه برای انتخاب سه نماینده  رای گیری داریم که این حوزه ها شامل دماوند و فیروزکوه، رباط کریم و بهارستان و شهریار، قدس و ملارد هستند.

وی افزود: ۹۷۶ صندوق رای و بیش از ۱۷ هزار عوامل اجرایی در این سه حوزه و ۷ شهرستان فعال هستند.

استاندار تهران ابراز امیدواری کرد: این مرحله از انتخابات نیز مانند مرحله اول با حضور پرشور مردم همراه باشد تا حلقه دوم این حماسه نیز تکمیل شده و سه منتخب دیگر تهران به منتخبین مردم تهران در مرحله اول ملحق شوند.

هاشمی گفت: تمام عوامل دخیل در انتخابات نسبت به مرحله اول برگزاری انتخابات ابراز رضایت کردند و امیدواریم این دوره هم انتخابات با همین شکوه و رضایتمندی برگزار شود، از همه کسانی که کمک کردند تا این عظمت بوجود آید تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه مردم برای رای دادن از ابتدای ساعات رای گیری به حوزه های اخذ رای مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: طبق قانون ۱۰ ساعت انتخابات برگزار می شود بعد از آن اگر نیاز بود با اخذ نظر وزارت کشور، زمان اخذ رای تمدید خواهد شد.

هاشمی در پاسخ به خرید و فروش رای در حوزه رباط کریم، این امر را شایعه خواند و گفت: از شب گذشته کنترل حوزه های اخذ رای را انجام داده ایم و صبح امروز نیز این کنترل ها در حال انجام است و چنین امری مشاهده نشده در حالی که رقبا نسبت به یکدیگر ممکن است این گونه شایعات را منتشر کنند اما مهم مستندات است و نمی توان به شایعات و شعارهای توجه کرد.

استاندار تهران در پایان یادآور شد: در تهران و در سه حوزه انتخابیه موجود بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار واجد شرایط رای می دهند.