بازیگران ثابت مجموعه تلویزیونی «دیوار شیشه ای» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان که در مرحله تصویربرداری قرار دارد، معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون محرابی و ویدا جوان ایفای نقش های ثابت و اصلی سریال در حال تولید «دیوار شیشه ای» را بر عهده گرفتند. محرابی در این سریال نقش یک مجری و جوان نقش تهیه کننده و همسر او را بازی می کند. 

این سریال که اکنون در مرحله ضبط دومین اپیزود خود قرار دارد، داستان تهیه کننده و مجری جوانی است که با تهیه یک برنامه تلویزیونی درگیر روایت افراد مختلفی از ماجراهای گوناگون زندگی خود می شوند و همچنین خود نیز قصه ای مستقل در متن اثر دارند.

«دیوار شیشه ای» به ارتباط بین افرادی می پردازد که از رسانه استفاده می کنند و به واسطه بهره بردن از رسانه های مختلف با دنیای بیرون و جهان پیرامونی خود در ارتباط هستند. این سریال در قالب برنامه ای روایت می شود که در هر قسمت افراد مختلفی با ماجراهای گوناگون و تجربه متفاوت از یکدیگر وارد آن می شوند و برای استمداد یا روشنگری جامعه به این قصه رفت و آمد، دارند.

سریال «دیوار شیشه ای» کاری از مرکز گسترش فیلمنامه نویسی است که به قلم محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در مرحله تولید قرار دارد.