منطقه مقاومت بسيج تهران بزرگ ضمن محكوم كردن جنايت هاي ددمنشانه رژيم غاصب صهيونيستي حمايت قاطع خود را از حزب الله لبنان و انتفاضه فلسطين اعلام داشت.

به گزارش خبرگزاري "مهر"، وزارت فرهنگ وارشاد اسلامي در بيانيه اي در محكوميت جنايات رژيم غاصب اسرائيل در لبنان و حمايت از تجمع مردمي در هفتمين شب شهداي روستاي قانا اعلام كرد:‌ رژيم نامشروع اسرائيل كه در صحنه نبرد در رويارويي با نيروي مقاومت اسلامي حزب الله عاجز است باحمله ناجوانمردانه به پناهگاه زنان, سالخوردگان و كودكان مسلمان مظلوم و بي دفاع بار ديگر پليدي و وحشي گري خود را به جهانيان نشان داد.

با ابراز تاسف از برخورد ضعيف  و غير اصولي مجامع بين المللي به خصوص شوراي امنيت سازمان ملل كه با چراغ سبز نشان دادن به اسرائيل اشغالگر و متجاوز, اين رژيم را در ادامه جنايات خود تشويق مي كند و به منظور محكوم كردن جنايات وحشيانه اسرائيل، اين سگ زنجيري آمريكا از مردم مسلمان ايران وحامي مظلومان جهان دعوت مي شود در مراسم بزرگداشت هفتمين روز شهداي روستاي قانا كه در روز پنجشنبه 12 مرداد ماه در ميدان فلسطين برگزار مي گردد شركت فرمايند.

اتحاديه جهاني علماي مسلمان نيز در بيانيه اي از اقليت هاي مسلمان ساكن در اروپا وايالات متحده خواست تا روز شنبه 14 مرداد ماه جاري با برپايي تظاهرات دسته جمعي انزجار خود را ازتجاوزات اسرائيل كه از سوي كشورهاي غربي حمايت مي وشد وجديدترين نمونه آن، حمله وحشيانه به قانا را محكوم كنند.

در اين بيانيه آمده است: محكوم كردن و تقبيح جنايات رژيم صهيونيستي واجب شرعي است و كمترين كاري است كه هر مسلمان آن را انجام دهد.

اتحاديه جهاني علماي مسلمان از مسلمانان كشورهاي اروپايي و آمريكايي و همه آزادگان جهان خواست با ابراز صلح آميز و هماهنگ احساسات خود ملت هاي لبنان و فلسطين ومقاومت مشروع آنها در برابر تجاوزات رژيم صهيونيستي راتاكيد كنند.

اين بيانيه با محكوم كردن جنايات قانا كه 57 غير نظامي از جمله زنان و كودكان در آن به شهادت رسيدند، تجاوز ددمنشانه اسرائيل را در حدي دانست كه تا كنون مانند آن ديده نشده است. بمباران خانه هاي نيروهاي ناظرين بين المللي سازمانل ملل متحد و مكان اقامت آنها نيز از تجاوز رژيم صهيونيستي در امان نمانده است.

منطقه مقاومت بسيج تهران بزرگ نيز در محكوميت جنايت هاي اخير رژيم صهيونيستي بيانيه اي صادر كرد.

در اين بيانيه آمده است: ‌دوباره دست جنايتكار استكبار جهاني از آستين رژيم اشغالگر قدس بيرون آمد و با بمبهاي اهدايي شيطان بزرگ ملت مظلوم لبنان و روستاييان و كودكان و زنان بي پناه روستاي قانا را به خاك وخون كشيد.

منطقه مقاومت بسيج تهران بزرگ ضمن محكوم كردن جنايتهاي ددمنشانه رژيم غاصب صهيونيستي حمايت قاطع خود را از حزب الله لبنان و انتفاضه فلسطين اعلام داشته و با خانواده هاي داغدار شهدا و مجروحين لبنان بويژه روستاي قانا اظهار همدردي نموده  از تمام امكانات براي امداد رساني به اين ملت مظلوم وجمع آوري كمكهاي مردمي با مشاركت همه بسيجيان و امت حزب الله استفاده خواهد نمود.

در ادامه اتحاديه تشكل هاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي در بيانيه اي پيرامون جنايات اسرائيل در لبنان و فلسطين اعلام كرد: صحنه غريبي است. اسرائيل به بهانه اسارت دو سرباز اسرائيلي بيش از پنج ميليون انسان را درغزه و لبنان زير آتش گرفته است. در حاليكه پاسداران نظم حاكم بين المللي يا به قول خودشان جامعه جهاني اين را حق طبيعي اسرائيل براي دفاع از خود مي دانند.

اتحاديه تشكل هاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي و تشكل هاي عضو اين مجموعه در سراسر كشور نيز همچون ساير مسلمانان، دفاع مشروع نيروهاي مقاومت را پيامي آشكارا مبني بر توانايي و ايستادگي نيروهاي مقاومت و مهر خاتمه اي بر اتمام دوراهن قدرتمداري حكومت اسرائيل و سيطره نظامي او در منطقه غرب خاورميانه دانسته و ضمن اعلام پشتيباني از جبنش مقاومت حزب الله لبنان و مردم غيور فلسطين اقدامات ددمنشانه رژيم صهيونيست و حاميان آن را محكوم و براي پيروزي رزمندگان شجاع اسلام در لبنان و سلامتي سيد حسن نصرالله رهبر حزب الله شيعيان لبنان دعا مي كند و انتظار مي رود همه ملت هاي آزاده جهان به ويژه مسلمانان جهان دست به دست هم داده و با وحدت كلمه شر رژيم استكبار ساخته و ددمنش صهيونيستي را از مسلمانان دفع كنند.