نشست «طنز و تحولات اجتماعی» فردا سه‌شنبه با حضور سعید بیابانکی و سیدعلی میرفتاح در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کمیته فعالیت‌های فرهنگی برنامه‌های هفتمین روز سرای اهل قلم بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را اعلام کرد. به این ترتیب سرای اهل قلم در هفتمین روز برگزاری نمایشگاه کتاب از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ میزبان نشست «زن، کتاب و توسعه پایدار» است.

همچنین نشست «طنز و تحولات اجتماعی» از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۴۵ به همت انتشارات قو برگزار می‌شود. در این نشست حسین رضوی‌فرد، سیدعلی میرفتاح، سعید بیابانکی، عبدالجواد موسوی سخنرانی می‌کنند.

در همین روز نشست «تبیین سیاست‌های کتابت، چاپ و نشر قرآن کریم» از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۱۵ به همت مرکز طبع و نشر قرآن برگزار می‌شود.

برنامه دیگر این که، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قلم با حضور در سرای اهل قلم ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ نشست تخصصی «مبانی سبک زندگی اسلامی، اهمیت و جایگاه سواد رسانه» را با حضور  محمدشیخ الاسلامی، محمدصادق یوسفی مقدم، عیسی عیسی‌زاده، رفع الدین اسماعیلی برگزار می‌کند.

 بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برپاست.