بوشهر - فرماندار شهرستان دیر گفت: حمایت ویژه‌ای از هنرمندان شهرستان دیر صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه اعتماد صبح شنبه در دیدار با جانباز دیری اظهار داشت: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دید و بازدید از منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه همه ما نسبت به جانبازان احساس دین می کنیم و مدیون این بزرگواران هستیم، افزود: عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت ها، رشادت ها، صبر و استقامت خانواده های سرافراز شهداء و ایثارگران کشور است.

اعتماد با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر در همه برنامه های فرهنگی و هنری در شهرستان فعال و پیشتاز است، اظهار داشت: هنرمندان شهرستان دیر قشری پرتلاش و مستعد هستند که باید حمایت ویژه‌ای از فعالیت‌های این هنرمندان درشهرستان صورت گیرد.

فرماندار دیر،فصل الخطاب قرار دادن منویات و دیدگاه های رهبری را رمز پیروزی تیم مذاکره کننده دانست و گفت: تا زمانی که مذاکرات زیر نظر رهبری اداره می شود، پیروزی از آن ملت ایران خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و ارشاد اسلامی دیر، گفت: جانبازی، مدال افتخاری است که پروردگار این نعمت گرانقدر و ارزشمند را به افراد مخلص و با ایمان خود عنایت می‌کند.

غلامرضا ناطقی، هدف از این دیدار را ارج نهادن به فداکاری های جانبازان عزیز برشمرد و افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مسئولان روحیه بخش و موجب پشت‌گرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و ارشاد اسلامی دیر با بیان اینکه جانباز عبدالحسین رویا یکی از کارمندان پرتلاش، و دلسوز ارشاد اسلامی دیر است، گفت: باید سیره این عزیزان با بهره‌گیری از راهکارهای متنوع و مختلف به جوانان انتقال یابد تا شناخت آن‌ها از نحوه زندگی آنها ارتقا یابد.