مستند «اورسن ولز صحبت می‌کند» ساخته نیما قلیزادگان ۲۶ اردیبهشت در سالن «سینما حقیقت» به نمایش درآمده و در ادامه با حضور خسرو دهقان نقد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین برنامه از دوره‌ جدید کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش فیلم مستند «اورسن ولز صحبت می‌کند» به کارگردانی نیما قلیزادگان اختصاص دارد. این فیلم از ساعت ۱۷ یکشنبه ۲۶ اردیبهشت در سالن «سینماحقیقت» به نمایش درآمده و پس از آن جلسه نقد و بررسی آن با حضور خسرو دهقان منتقد پیشکسوت سینما، ناصر صفاریان کارشناس و مجری برنامه و نیما قلیزادگان برپا می‌شود.

مستند «اورسن ولز صحبت می‌کند» درباره‌ اورسن ولز کارگردان «همشهری کین» تحسین‌شده‌ترین فیلم تاریخ سینما در نظرسنجی‌ها است. نسخه نهایی و کامل این مستند برای نخستین بار در این برنامه روی پرده می‌رود. همایون اسعدیان کارگردان سینمای ایران راوی این فیلم مستند است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تماشای این فیلم‌ مستند و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن در زمان اعلام شده به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.