در جریان برگزاری جشن سینمای جوان که به مناسبت روز ملی جوان برگزار می شود از هفت فیلمساز پر افتخار سینمای جوان در سال گذشته تقدیر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت در جریان برگزاری جشن سینمای جوان از هفت فیلمسازی که پرافتخارترین حضور ملی و بین‌المللی را با آثار خود کسب کرده‌اند، تقدیر می‌شود. این مراسم با حضور حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، فرید فرخنده‌کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، جمعی از مدیران سینمایی و چهره‌های سینمای ایران و همچنین فیلمسازان فیلم کوتاه در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

یوسف کارگر کارگردان فیلم کوتاه «آغی»، رضا فهیمی کارگردان فیلم کوتاه «کودکان ابری»، کریم لک زاده کارگردان فیلم کوتاه «قمارباز»، شهریار پورسیدیان کارگردان فیلم کوتاه «رویای سرخ»، امیر مسعود سهیلی کارگردان فیلم کوتاه «چشم آبی»، مسعود حاتمی کارگردان فیلم کوتاه «تنازع» و مهدی فرد قادری کارگردان فیلم کوتاه «ماجرای یک شب بارانی» هفت فیلم‌سازی هستند که در پی کسب افتخارات ملی و بین‌المللی متعدد در سال ۹۴ مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

فرید فرخنده‌کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران که روز گذشته با انتشار دعوت‌نامه‌ای در فضای رسانه‌ای از همه فیلمسازان و دست‌اندرکاران فیلم‌کوتاه برای حضور در این مراسم دعوت کرده است با خطاب سال ۹۵ با عنوان «سال ۹۵، سال سینمای جوان» ضمن دیدار رو در رو با فیلمسازان فیلم کوتاه و رییس سازمان سینمایی در جریان این جشن، خبر از توجه و حمایت ویژه ریاست سازمان سینمایی در سال جاری به حوزه فیلم کوتاه داد.

جشن سینمای جوان روز دوشنبه، ۲۷ اردیبهشت به مناسبت فرا رسیدن روز ملی جوان در محل سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.