قزوین- نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: سوم خرداد نماد بارز پیروزی مستضعفان بر مستکبران و حق بر باطل است و باید الگوی نیروهای مسلح در ایستادگی و مقاومت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد اظهارداشت: سوم خرداد دروازه فتحوات دیگر شده است و به عنوان نماد پیروزی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: وقتی مستکبران تلاش کردند تا ملل مظلوم جهان را زیرسلطه خود قرار دهند و بر آنها مسلط شوند و نور خدا را خاموش کنند خدواند اراده کرد تا مستضعفان پیروز شوند و حماسه سوم خرداد یکی از نمادهای پیروزی حق بر باطل است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین بیان کرد: امروز نیز استکبار تلاش می کند با رسانه ها سلطه مستکبرانه خود را بر مردم سایه افکن کند اما هرگز نخواهند توانست مردم را به غل و زنجیر بکشند و بر اراده خدا پیروز شوند.

عابدینی گفت: در عصر حاضر هم استکبار می خواهد جهان را پر از ظلم و ستم کند و خلق تروریست های مانند داعش با همین هدف است ولی اراده خداوند بر همه امور مسلط و پیروز است و اینده جهان در اختیار مردم مظلوم و ستمدیده خواهد بود.

وی بیان کرد: سوم خرداد نماد پیروزی مستضعفان بر مستکبران است و نشان می دهد که ملتها قادرند کارهای ناممکن را شدنی کنند و امروز باید با تعمق در حماسه آزاد سازی خرمشهر درس مقاومت و ایستادگی بگیریم و در ادامه راه ارزشی خود مصمم شویم.