شماره چهاردهم مجله بین الملل مهر در بخش های ایران در جهان، خاورمیانه و آفریقا، اروپا، آمریکا و آسیا منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مجله که به صورت دیجیتال منتشر می شود تلاش می کند به بررسی تحلیلی تازه ترین تحولات منطقه و جهان بپردازد و روند تحولات را در قالب گزارش و گفتگو مورد بررسی قرار دهد.

گفتگو با پروفسور «حسین عسکری» مشاور پادشاه پیشین عربستان سعودی در این شماره مجله بین الملل مهر منعکس شده است.

گفتگو با «استفان ویل» نخست وزیر ایالت نیدر زاکسن آلمان، گفتگو با «امید نوری پور» نماینده پارلمان آلمان، گفتگو با «جک استراو» وزیر امورخارجه پیشین انگلیس، گفتگو با «سائوراب کومار» سفیر هند در ایران از جمله مطالبی هستند که در این شماره مجله بین الملل مهر منتشر شده اند.

گفتگو با «محمد طحان» نویسنده لبنانی، تولد دوباره سایکس پیکو در صد سالگی، گفتگو با «نیکلاس اونف» بنیانگذار مکتب سازه انگاری و گفتگو با «حسین عسکری» مشاور وزیر دارایی پیشین عربستان و مشاور ملک عبدالله پادشاه پیشین این کشور در بخش خاورمیانه مجله قابل دسترسی است.

گفتگو با «عثمان فاروق لوغ اوغلو» معاون حزب جمهوری خلق ترکیه، نسیم تغییر در آمریکای لاتین و هوسهای استعمار پیر، پلان B نهادهای سیاسی – امنیتی انگلیس برای حذف «کوربین» و اختلافاتی که استعفای داود اوغلو را رقم زد از جمله موضوعاتی هستند که در بخش اروپا این شماره از نشریه مورد اهتمام قرار گرفته اند.

در بخش آسیای این شماره از مجله می خوانیم: همکاری های استراتژیک هند و روسیه؛ وقت کشی یا شکار اژدها؛ صهیونیسم در هند به دنبال چیست و اعدام «مطیع الرحمان» در بنگلادش.

آخرین ضیانت اوباما در آلمان، گفتگو با «پل پیلار» مسئول سابق شورای امنیت ملی آمریکا، گفتگو با «مارک جرزن» مشاور سازمان ملل و گفتگو با «گوتم ادیکاری» مشاور بانک جهانی از جمله موضوعاتی هستند که در بخش آمریکا این شماره مجله بین الملل مهر منعکس شده اند.

با توجه به اینکه این مجله سیر تحولات نظامهای منطقه ای و نظام بین الملل را در قالب گفتگو و گزارش گردآوری کرده است می تواند فهم خوبی در روند تحولات چه از حیث خبری و چه تحلیلی به دست دهد.

جهت دریافت شماره چهاردهم مجله بین الملل مهر اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها