بوشهر - رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: امتیاز لیگ برتری نفت تهران به استان بوشهر واگذار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالخالق برزگرزاده صبح دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای استعدادهای بسیار خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی است که باید حمایت لازم از ورزش بوشهر به خوبی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: علی‌رغم ظرفیت‌های بسیار خوبی که در فوتبال استان بوشهر وجود دارد، ولی استان نماینده‌ای در لیگ برتر فوتبال ندارد و تیم‌های شاهین و ایرانجوان هم وضعیت مناسبی ندارند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: تیم‌های شاهین و ایرانجوان بوشهر از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال هستند که مسئولان باید فکری اساسی برای رفع مشکلات این دو تیم داشته باشند و حمایت از این تیم را به آخرین روزهای مسابقات موکول نکنند.

وی ادامه داد: استان بوشهر میزبان صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی است و به‌عنوان پایتخت انرژی کشور شناخته می‌شود و مستحق است که صنعت نفت حمایت لازم را از فوتبال استان داشته باشد.

برزگرزاده افزود: تیم فوتبال نفت تهران در حال واگذاری است و با توجه به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در زمینه صنعت نفت، این تیم باید به استان بوشهر واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: استان بوشهر از دیرباز در زمینه فوتبال دارای سابقه درخشان بوده است و حالا نیز باید امتیاز نفت تهران به استان بوشهر واگذار شود زیرا صنعت نفت بیشترین سرمایه‌گذاری را در استان بوشهر داشته است و این تیم نیز حق استان است.