قم - دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: ۲ نماینده دو و میدانی قم بامداد فردا عازم مسابقات جوانان آسیا به میزبانی ویتنام می‌شوند.

محمدرضا اسحاقی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم ملی دو و میدانی جوانان کشورمان بامداد چهارشنبه برای حضور در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا به ویتنام، محل برگزاری این مسابقات عزیمت می‌کند.

وی افزود: در ترکیب تیم ملی جوانان کشورمان ۲ نماینده از استان قم حضور دارند چنان که محمدرضا فریدی نفر اول مسابقات ۴۰۰ متر جوانان کشور از استان قم در این مسابقات برای تیم ملی به میدان می‌رود و علی رضایی رئیس هیئت دو و میدانی استان قم نیز به عنوان سرمربی تیم ملی در این رقابت‌ها حاضر است.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت:  فریدی در ماده ۴۰۰ متر در مسابقات جوانان کشور با رکورد ۴۹ ثانیه و ۱۱ صدم ثانیه با حد نصابی عالی از خط پایان گذشت و به مدال طلا و مقام قهرمانی رسید تا حضورش در مسابقات جوانان آسیا در ویتنام مسجل شود.

اسحاقی بیان داشت: در صورت کسب مدال توسط فریدی در مسابقات جوانان آسیا، دو و میدانی قم نخستین مدال برون مرزی خود را در سال ۹۵ به دست می‌آورد و با توجه به آمادگی فریدی و بهره مندی وی از حضور علی رضایی در رأس کادر فنی تیم ملی، امیدواری زیادی به موفقیت فریدی داریم.

وی عنوان کرد: رضا ملک پور و میلاد دریساوی ۲ دو و میدانی کار دیگر قمی نیز به زودی برای حضور در مسابقات بین المللی ارزروم راهی ترکیه خواهند شد که دریساوی در این مسابقات در پرش سه گام به دنبال کسب سهمیه المپیک تابستانی است.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: در مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی تهران میلاد دریساوی به نمایندگی از استان قم در ماده پرش طول به دیدار سایر رقبای خود رفت و درجایگاه دوم قرار گرفت و محمدحسین اسکندری نیزدر ماده پرتاب وزنه در رقابت با سایر پرتابگران حائز رتبه دوم شد و مدال با ارزش نقره را به‌دست آورد.