گرگان - مراسم تجلیل از فعالان ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان با معرفی هلال احمر گلستان به عنوان یکی از برگزیدگان در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان، در مراسم تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان که با حضور استاندار و رییس ستاد خدمات سفر استان و مدیران ارشد استانی برگزار شد از حسین احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان به پاس نقش بارز و مشارکت در خدمت رسانی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در سال ۱۳۹۵ تقدیر و تشکر شد.

 درمتن لوح تقدیر دکتر صادقلو، استاندار گلستان آمده است:

بدین وسیله کمال تشکر و امتنان و تقدیر خود را به پاس نقش بارز و مشارکت ارزشمندتان در خدمت رسانی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در سال ۱۳۹۵ که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام گرفت، اعلام می کنیم. بی شک هر فعالیت نظام مند در گرو تلاش خردمندانه ی تمامی مدیران و مسئولین نظام ایران اسلامی است.

امید است با اتکال به الطاف خداوند باری تعالی و تلاش، جدیت و همکاری نیل به اهداف وانجام امور محوله در راه ارائه خدمات ارزنده به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز این سرزمین موفق و موید باشید.

دوام توفیقات جنابعالی را تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه حضرت باریتعالی مسئلت دارم.

برای جناب عالی توفیقات روز افزون از درگاه الهی مسالت می کنیم.

 

برچسب‌ها