مسئول تیم کامل کردن اظهارنامه مالیاتی سینماگران در خانه سینما تاکید هنرمندانی که در سال جاری فعال نبودند نیز برای کامل کردن فرم مربوطه اقدام کنند.

زینت رضا رییس انجمن منشی های صحنه و مسئول تیم کامل کردن اظهارنامه مالیاتی سینماگران در خانه سینما در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بعد از گذشت ۱۱ روز از آغاز ارائه خدمات برای کامل کردن اظهارنامه مالیاتی برای اهالی سینما، بیش از یک هزار نفر به خانه سینما مراجعه کرده اند که البته در این میان چند روز تعطیلی نیز داشتیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تنها ۱۰ روز به پایان مهلت کامل کردن اظهارنامه مالیاتی باقی مانده است، از امروز شنبه ۲۲ خرداد ماه تعداد مراجعه کنندگان افزایش پیدا کرده است.

رییس انجمن منشی های صحنه تاکید کرد: در حال حاضر ۱۰ کارشناس در خانه سینما حضور دارند که آماده پاسخگویی و کامل کردن فرم اظهارنامه مالیاتی برای اهالی سینما هستند و مراجعه کنندگان با حضور این افراد در صف های طولانی انتظار نخواهند ماند.

وی بیان کرد: در این میان از فرشته طائرپور به خاطر تمام کمک رسانی هایی که در این زمینه انجام داده است و شرایطی را فراهم کرد تا اهالی خانه سینما بتوانند به راحتی اظهارنامه مالیاتی خود را کامل کنند، تشکر می کنم.

رضا در پایان گفت: از همه هنرمندانی که امسال در پروژه ای حضور نداشته اند نیز می خواهیم تا برای کامل کردن فرم اظهارنامه مالیاتی خود به خانه سینما مراجعه کنند، چرا که این یک امر الزامی است و باید به آن توجه کنند.

خانه سینما از ۱۹ خرداد ماه تا پایان روز ۳۱ خرداد ماه سال جاری آماده ارائه خدمات به سینماگران برای کامل کردن اظهارنامه مالیاتی است.