بوشهر - استاندار بوشهر از تلاش برای رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی استان بوشهر خبر داد و گفت: با رفع این مشکلات شاهد توسعه اشتغال در صنایع تولیدی استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری ظهر پنجشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی و تلاش ویژه‌ای را برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان بوشهر داشته‌ایم و این صنایع حمایت خواهند شد.

وی اضافه کرد: در این بازدیدها تلاش می‌کنیم که به خوبی وضعیت صنایع استان را بررسی کرده و مشکلات آنها را شناسایی کنیم و برای رفع این موانع و مشکلات تلاش کنیم.

استاندار بوشهر از ایجاد تحول در حوزه صنعت استان و ایجاد اشتغال خبر داد و بیان کرد: در ماه‌های آینده با تلاش همگانی شاهد رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی استان بوشهر خواهیم بود که توسعه اشتغال را نیز در پی خواهد داشت.

وی از تلاش برای تصمیم‌گیری و عملیاتی‌کردن مولفه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان بوشهر برای سامادهی وضعیت صنایع و واحدهای تولیدی استان فعال شده است.

سالاری از ارائه تسهیلات در گردش به واحدهای تولیدی استان بوشهر خبر داد و افزود: تاکنون به وضعیت ۴۲ واحد رسیدگی شده است که ۶۲ میلیارد تومان تسهیلات برای ارائه به این واحدها مصوب شده است.

وی بر لزوم بروزرسانی محصولات واحدهای تولیدی استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: واحدهایی که مشکلاتشان در سامانه دریافت تسهیلات ثبت شده است، بررسی می‌شود که تاکنون ۱۹۰ واحد متقاضی دریافت تسهیلات شده‌اند.