ایمان افشاریان که این روزها در حال نگارش فیلمنامه سینمایی جدید است می‌گوید ممکن است این اثر را قبل از «ملمداس» جلوی دوربین ببرد.

ایمان افشاریان کارگردان و نویسنده سینما درباره تازه ترین فعالیت خود به خبرنگار مهر گفت: این روزها در حال نگارش یک فیلمنامه سینمایی تازه هستم که احتمالا دارد بعد از اتمام نگارش مقدمات تولید آن را فراهم کنیم.

این کارگردان که پیش از این در تدارک تولید «ملمداس» بود در اینباره بیان کرد: گروه «ملمداس» مشخص شده اند و حتی لوکیشن هایی که قرار است در جنوب کشور جلوی دوربین رود نیز معلوم است اما سال گذشته به دلیل از دست دادن فصل نتوانستیم کار را جلوی دوربین ببریم.

وی افزود: به خاطر گرمای هوای جنوب کشور و به فراخور فیلمنامه، نیمه دوم سال مناسب ترین زمان برای فیلمبرداری است که امسال با فراهم شدن سرمایه نیمه دوم سال کار را کلید می زنیم اما احتمال دارد با پایان یافتن نگارش فیلمنامه ای که در دست دارم تولید «ملمداس» به تاخیر بیفتد.

این نویسنده درباره سایر فعالیت های خود گفت: علاوه بر این در حال تنظیم نمایشنامه ای از رمان «فرانکشتاین» اثر مری شلی هستم که با مشخص شدن زمان و سالن مناسب، تمرین را آغاز خواهیم کرد. برای این نمایش با مهدی پاکدل و مجید آقاکریمی صحبت شده و جزو بازیگران اصلی محسوب می شوند.