بوشهر - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف چهار تن و ۳۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید زرین‌کلاه صبح سه‌شنبه در همایش سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در بوشهر اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر برداشته شده است و ۱۷ دستگاه در این زمینه در سطح استان همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای کنترل محورهای مواصلاتی و ارتقای امنیت اجتماعی، اضافه کرد: هزار و ۴۱۸ طرح مبارزه و آگاه‌سازی مواد مخدر برگزار شده و ۴۸ نمایشگاه آگاه‌سازی مواد مخدر نیز در استان برپا شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف چهار تن و ۳۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر طی سال گذشته خبر داد و گفت: در این زمینه ۲۰۳ باند سوداگران مواد مخدر شناسایی و منهدم شده است.

وی از توقیف ۱۹۶ دستگاه خودرو مربوط به سوداگران در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: فضای استان بوشهر برای فعالیت سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شده است.

زرین‌کلاه تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی خود اشرافیت کاملی بر نقاط مختلف استان دارد و این موضوع باعث شده تا مسیر ترانزیت مواد مخدر از استان بوشهر تغییر کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از تلاش شبانه‌روزی در امر مبارزه و مقابله با سوداگران مرگ خبر داد و بیان کرد: دو هزار و ۶۷۶ عملیات مبارزه با مواد مخدر طی یک سال گذشته در استان بوشهر اجرا شده است.