تبریز- مدیر عامل سازمان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از تهیه و توزیع بیش از ۴ هزار بسته غذایی در قالب طرح ملی همای رحمت خبر داد.

سعید کنعانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جزئیات طرح ملی همای رحمت افزود: این طرح یکی از طرح های ملی جمعیت هلال احمر می باد که توسط داوطلبان و با همت خیران به منظور کمک رسانی به خانواده های نیازمند در ماه مبارک رمضان به اجرا در می آید.

کنعانی با بیان اینکه این طرح علاوه بر تهیه سبدهای غذایی سفره هایی مهربانی افطار را نیز شامل می شود، افزود: بمنظور صیانت از کرامت انسانی نیازمندان سبدهای غذایی بصورت شبانه و ناشناس در بین آنان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه سهم تعیین شده استان اذربایجان شرقی در این طرح تهیه ۴ هزار و ۶۰۰ سبد غذایی بوده، تصریح کرد: امیداوارم با تداوم کمک خیران بسته های غذایی باقیمانده را نیز تا پایان ماه مبارک رمضان بدست نیازمندان برسانیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در پایان بار دیگر بر تداوم حمایت های انسان دوستانه مردم استان  تاکید کرد و گفت:  تمامی خیران عزیز می توانند  کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۴۹۷۸۵۹۵۰۵۵ نزد بانک ملت واریز کنند.

گفتنی است مرکز داوطلبی جمعیت هلال احمر استان واقع در خیابان حافظ روبه روی بسیج آماده ی دریافت کمک های غیر نقدی مردم خدا دوست است.