بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب و ایجاد طرح‌های مختلف از جمله اشتغال، خانواده‌های مددجوی استان بوشهر خودکفا شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح یکشنبه در دیدار با حانواده مددجویان کمیته امداد بوشهر اظهار داشت: کمک به نیازمندان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در دین اسلام و در قرآن و آیات و روایات متعدد بر این موضوع تاکید شده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های مجموعه کمیته امداد استان بوشهر برای کمک به نیازمندان، خاطرنشان کرد: هر کسی که می‌تواند گرهی از مشکلات یک نفر یا یک خانواده باز کند باید در این زمینه حرکت کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه کمیته امداد مساعدت‌های زیادی را برای خانواده‌های نیازمندان داشته است، اضافه کرد: کمک به مردم و خانواده‌های نیازمندان و کسانی که کمیته امداد توفیق خدمتگزاری دارد، هدیه خداوند به کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد از متدین‌ترین، پاک‌ترین و موثرترین افراد جامعه هستند، افزود: یکی از بزرگترین نعمت‌های خداوند، خدمات به مردم است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه هر خدمتی که به مردم ارائه می‌کنیم پاسخمان را از خداوند می‌گیریم، بیان کرد: کسی که به مردم خدمت می‌کند محبوب خدا می‌شود.

وی افزود: شاهد رویکرد جدیدی در کمیته امداد هستیم و شرایط مناسبی برای خدمات‌دهی به نیازمندان فراهم شده است و در رویکرد جدید خدمات‌دهی به مردم بر اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای اولویت دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات خانواده‌های مددجویان، گفت: باید تلاش شود که مددجویان به سمت خودکفایی حرکت کنند و در آینده شاهد این باشیم که همه مددجویان استان بوشهر خودکفا شده و به استقلال اقتصادی رسیده‌اند.