کارگردان، تهیه‌کننده و عوامل تولید فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» در سال روز ربایش چهار دیپلمات ایرانی به عیادت مادر حاج احمد متوسلیان رفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوشنبه چهاردهم تیرماه و همزمان با سی و چهارمین سالگرد ربایش احمد متوسلیان، سیدمحسن موسوی، تقی رستگار مقدم و کاظم اخوانچهار دیپلمات ایرانی، محمدحسین مهدویان کارگردان، حبیب والی‌نژاد تهیه‌کننده، هادی حجازی‌فر بازیگر نقش احمد متوسلیان، ابراهیم امینی بازیگردان و بازیگر نقش شهید محسن وزوایی، مهدی زمین‌پرداز بازیگردان و بازیگر نقش شهید حسن باقری در مجموعه «آخرین روزهای زمستان»، گلعلی بابایی از همرزمان متوسلیان و مرتضی سرهنگی نویسنده، فعال فرهنگی و از دوستان وی به عیادت مادر حاج احمد متوسلیان رفتند که در بیمارستان بستری است.

در این عیادت، عوامل فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» ضمن آرزوی سلامتی برای وی، درباره آشنایی مردم با قهرمانی به نام حاج احمد متوسلیان به واسطه این فیلم سینمایی توضیحاتی را ارائه کردند. همچنین خواهر احمد متوسلیان نکاتی را درباره منش وی و پیگیری‌هایی که در ارتباط با ماجرای ربایش این چهار دیپلمات ایرانی صورت گرفته، روایت کرد.

«ایستاده در غبار» روایتی را از زندگی احمد متوسلیان از کودکی تا زمان ربایش در لبنان روایت می‌کند که اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر سلامتی وی به گوش می‌رسد. این فیلم با حضور در سی و چهارمین جشنواره فجر چندین سیمرغ از جمله سیمرغ بهترین فیلم جشنواره را دریافت کرد.

همچنین عوامل فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» با همراهی جمعی از خانواده دیپلمات‌های ایرانی ربوده شده در لبنان، نامه‌ای را خطاب به وزیر امور خارجه کشور تنظیم و از وی درخواست کرده‌اند که پیگیری موضوع را به منظور استرداد این دیپلمات‌ها برعهده بگیرد.