مجيد صالحي در دومين تجربه كارگرداني خود قصد دارد از نيمه شهريور مجموعه تلويزيوني "جزيره آرزوها" را در جزيره كيش كليد بزند.

اين بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام اين خبر گفت: "مجموعه "جزيره آرزوها" مضموني اجتماعي دارد و موقعيت ها و اتفاقات كمدي هم در آن گنجانده مي شود. داستان اين مجموعه درباره زوج جواني است كه براي گذراندن ماه عسل به جزيره كيش مي روند و در مدت اقامت در آن جزيره با اتفاقات و افراد مختلفي مواجه مي شوند كه در نهايت خودشناسي بيشتر اين زوج جوان را در پي دارد."

وي خاطرنشان كرد: "مرحله پيش توليد مجموعه از مدتي قبل آغاز شده و  در حال حاضر حسين عالي نژاد به عنوان طراح صحنه سريال در كيش مشغول آماده سازي لوكيشن هاي مورد نظر است. بر اساس برنامه ريزي، مرحله تصويربرداري از 15 شهريور آغاز مي شود و چون تصويربرداري حدود 3 ماه وقت مي برد به نظر مي رسد مجموعه براي پخش در عيد 86 آماده شود."

صالحي در خصوص انتخاب بازيگران و دليل استفاده از جزيره كيش به عنوان لوكيشن توضيح داد: "با بازيگران مجموعه "جزيره آرزوها" گفتگو شده، اما هنوز در اين خصوص قراردادي به امضا نرسيده كه اين مساله طي روزهاي آينده به انجام مي رسد. انتخاب جزيره كيش هم در وهله نخست به خاطر شرايط قصه است كه چنين لوكيشني را مي طلبيد و در وهله بعد ما قصد داريم از طبيعت و مناظر بسيار زيباي اين جزيره استفاده كنيم."

در مجموعه تلويزيوني "جزيره آرزوها" اميرعباس پيام نويسنده، رضا عطاران مشاور نويسنده و كارگردان، آرزو لطفي و محسن صمدي پور تهيه كنندگان و محمد شيروانيان ناظر كيفي هستند. اين اثر به سفارش مركز صدا و سيماي كيش با مشاركت شبكه يك سيما در قالب 15 قسمت 45 دقيقه اي توليد مي شود.

مجيد صالحي كارگرداني مجموعه تلويزيوني "آشتي كنان" را به عنوان نخستين تجربه كاري خود در ساخت سريال دارد. اين اثر مسائل و موضوع هاي پزشكي و بهداشتي را مطرح مي كرد و به سفارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و همكاري شوراي سياستگذاري سلامت سازمان صدا و سيما توليد شده بود.