رفسنجان - مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از اضافه شدن ۹ بازیکن جدید به تیم مس رفسنجان در فصل نقل و انتقالات خبر داد.

علی زینلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تاکنون ۹ بازیکن جدید به نامهای علی جراح کار، نیما علیپور، امیر تیزرو، محمدابراهیم رضازاده، میثم حق شناس، مرتضی عزیزمحمدی، آرمان رمضانی، محسن ورزکار و حسن آذرپاد به تیم مس رفسنجان اضافه شده اند.

وی افزود: در کنار جذب بازیکنان جدید، قرارداد برخی بازیکنان از جمله نادر فتح اللهی، حسین کاویانی، سجاد عسکری، جواد رمضانی، علیرضا محمودی، امیرحسین کشاورزی، محمدحسین کریم زاده، احسان پیرهادی و سجاد بیرانوند نیز تمدید شده است.

وی به برگزاری اردوی پیش فصل تیمش اشاره کرد و گفت: اردوی آمادگی تیم مس رفسنجان برای آمادگی بیشتر برای لیگ دسته اول از روز شنبه هفته جاری آغاز شده و تا جمعه این هفته ادامه خواهد داشت.

زینلی ادامه داد: این اردو در شهر سرچشمه که کمپی با امکانات کامل و سالنهای ورزشی و زمین های چمن مناسب است برگزار شده و تمرینات آماده سازی زیر نظر علی کلانتری سرمربی تیم ادامه دارد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اضافه کرد: پس از برگزاری این اردو، چند دیدار تدارکاتی نیز برای تیم مس رفسنجان پیش بینی کرده ایم که این دیدارها برگزار می شوند و سپس با فاصله کمی که تا زمان شروع مسابقات داریم خود را برای حضور پر قدرت در لیگ دسته اول باشگاههای کشور آمده می کنیم.