بندرعباس - رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان گفت: ۲۳ نفر از اراذل و اوباش در شهر بندرعباس دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس هرمزگان، سرهنگ علی اصغر عبادی نیک از اجرای ۳ مرحله طرح ضربتی مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان بندرعباس خبر داد و بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی را طی هفته گذشته با قاطعیت تمام در شهر بندرعباس به اجرا گذاشتند.

و افزود: در راستای افزایش ضریب احساس امنیت شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی طی سه مرحله در محلات شهر بندرعباس به اجرا در آمد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی، مخفیگاه و پاتوق های اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس، هنجارشکنان و مخلان نظم عمومی در سطح محلات آلوده و جرم خیز شهر بندرعباس از جمله محله شهناز، خواجه عطاء، بلوار ساحلی، نایبند، آزادگان و فرودگاه قدیم شناسائی و در ادامه با کسب مجوز قضائی طرح مذکور به اجرا در آمد.

سرهنگ عبادی نیک اذعان داشت: در راستای این طرح تعداد ۲۳ نفر از اراذل و اوباش و مخلان نظم عمومی دستگیر و از آنان مقادیری سلاح سرد از نوع قمه، چاقو، فشفشه دستی، یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان از کشف محل دپو داروهای غیر مجاز و کشف بیش از ۲۳ هزار عدد انواع قرص های روانگردان در بندرعباس خبر داد.

عبادی نیک گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو داروهای غیر مجاز واقع در محله شاه حسینی شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت. ماموران با انجام تحقیقات گسترده و کارهای اطلاعاتی، محل دپو اقلام روانگردان واقع در محله  شاه حسینی را شناسایی و با کسب مجوز قضائی نسبت به بازرسی از آنجا اقدام کردند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح و طی بازرسی بعمل آمده از محل دپو، تعداد ۲۳هزار و ۷۴۵ عدد انواع قرص های روانگردان، ۱۳۵ بطری ۰ ۲۵ میلی لیتری شربت متادون، هزار و ۲۰۰ بطری ۱۰ میلی لیتری شربت متادون، ۶ بطری یک و نیم لیتری شربت متادون، ۳۷۷بطری شربت متادون۵۰ میلی لیتری و تعداد ۳۹ قوطی پودر چاق کننده غیرمجاز کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر شد.