قائمشهر - نماینده قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس، بالابود تراکم شهری و نرخ بالای بیکاری در قائم‌شهر را از آسیب‌های جدی در این شهرستان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله رضیان ظهر شنبه در جلسه شورای اداری قائم‌شهر، بالابود تراکم شهری و نرخ بالای بیکاری در قائم‌شهر را از آسیب‌های جدی در این شهرستان دانست و اظهار داشت: زمانی قائم‌شهر قطب صنعت کشور بود ولی امروز تعطیلی کارخانه‌ها نساجی، این شهرستان را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

وی با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی در قائم‌شهر، تصریح کرد: کشاورزی یکی از محورهای اساسی و قطب اقتصادی این شهرستان است اما تولید مرکبات آن مازاد بر مصرف است که باید در بحث صادرات و توسعه صنایع تبدیلی مرکبات این شهرستان تلاش بیشتری به عمل آید.

نماینده قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ ادامه داد: ورزش، گردشگری، خدمات مدیریت شهری ازجمله مباحثی است که باید در شهرستان قائم‌شهر در اولویت امور قرار گیرند.

رضیان بابیان اینکه باید روزمرگی را کنار بگذاریم، عنوان کرد: ما به‌عنوان کسانیکه مسئولیت قبول کرده‌ایم باید پایبند به ساختار دینی باشیم و مهم‌ترین محوری که باید در دستور کار ما قرار گیرد تقید و پایبندی به اصول اخلاقی است.

وی تأکید کرد: باید برنامه محور، مردم مدار و ولایتمدار باشیم و قدر نعمت امنیت جمهوری اسلامی ایران را بدانیم.