بجنورد - فعالیت نمایشگاهی «فرشته‌ها دیده نمی‌شوند» همزمان با هفته عفاف و حجاب و در راستای حفظ ارزشهای اسلامی در خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، نمایشگاه  عرضه محصولات فرهنگی و تبلیغی  فرهنگ عفاف و حجاب با عنوان «فرشته‌ها دیده نمی‌شوند» به همت معاونت فرهنگی شهرداری بجنورد، مشارکت واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های مساجد  این استان و کانون تخصصی عفاف و حجاب و کانون تبلیغاتی نور، در بجنورد برپا شد.

معاون فرهنگی شهردار بجنورد در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با هشت غرفه که مهم‌ترین غرفه‌های آن شامل مشاوره، تازه‌های کتاب، غرفه فروش محصولات فرهنگی تبلیغی و نیز بخش نمایش لباس‌های اسلامی، عکاسخانه، و نمایش پوسترهایی نمایشگاهی مرتبط با عفاف و حجاب برپاشده است.

 محمد موفق افزود: این نمایشگاه به مدت دو هفته  صبح و عصر  برای بازدید علاقمندان و عموم مردم دایر است.

وی اضافه کرد: علاوه بر فروش محصولات مرتبط با فرهنگ عفاف و حجاب، برگزاری نشست فرهنگی و نیز ارائه مشاوره و آموزش احکام نیز در برنامه این نمایشگاه گنجانده شده است.

در استان خراسان شمالی از میان ۳۵۰ کانون فرهنگی هنری فعال، ۲۳ کانون در بحث ارزش‌های دینی همچون مهدویت، ایثار و شهادت، کتاب و کتابخوانی، آموزش و... به طور تخصصی  فعالیت می‌کنند که  کانون تخصصی عفاف و حجاب با فعالیت خواهران طلبه در مدرسه علمیه الزهرا (س) شهر بجنورد از سال ۹۱ فعالیت دارد.