بوشهر - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه بهبود وضعیت درمانی در استان بوشهر مطلوب دارد، گفت: درمانگاه تامین اجتماعی گناوه شبانه‌روزی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سجاد اقبالی صبح یکشنبه در نشست با امام جمعه گناوه اظهار داشت: موافقت اصولی دانشگاه با شبانه روزی شدن درمانگاه تامین اجتماعی گناوه را اعلام می‌کنیم و مدیرکل تامین اجتماعی استان می‌توانند برای دریافت مجوز از دانشگاه علوم پزشکی استان اقدام کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: مشکلاتی در حوزه درمان استان وجود دارد منتهی بهبود وضعیت درمانی در استان روند روبه رشدی را شاهد است و قطعا سال آینده ما شاهد حضور متخصصین بیشتری در شهرستان خواهیم بود.

وی عنوان کرد: در استقرار دائمی متخصصان در استان باید یک همت جمعی باشد و جهت رفاه حال پزشکان اقداماتی صورت بپذیرد تا ما بتوانیم پزشکان را در استان نگه داریم و این همت و حمایت تمامی مسئولان را می‌طلبد.

اقبالی گفت: درمانگاه رازی نیز در حال انجام مقدمات اولیه برای واگذاری به بخش خصوصی با تعرفه دولتی است و قطعا بسیار بهتر و شایسته‌تر از وضعیت کنونی خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: ما هم اکنون در حوزه درمان ۲۳ میلیارد بدهکاری داریم و این در حالی است که ۴۴ میلیارد از مطالبات ما مربوط به بیمه‌ها است.

وی اضافه کرد: در مورد جذب متخصصان نیز مشکلاتی داریم که همه آن‌ها مربوط به ما نیست و قطعا عوامل مهمی از جمله نبود بودجه، امکانات معیشتی و ...نیز دخیل است ولی با این وجود اقدامات بسیار خوبی صورت پذیرفته است.