دشتی- نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش داریم پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان تنگستان در راستای رفع مشکلات مردم با حمایت مسئولین تامین اعتبار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال الدین شهریاری ظهر جمعه در جمع شهردار واعضای شورای شهر اهرم با بیان اینکه در راستای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم ورزید، اظهار داشت: مشکلات شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه جمع آوری شده که پس از جمع بندی در کمیته هایی متشکل از نخبگان به صورت تخصیص مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: در این راستا طرح های اولویت دار شهرستان برای جذب اعتبارات ملی و استانی مشخص شده وخواهد شد و تلاش داریم این اعتبارت را با حمایت مسئولین و مردم جذب کنیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انشاالله با کمک و همدلی همه مسئولین بتوانیم مشکلات را مرتفع تا شاهد عمران و آبادی هرچه بیشتر تنگستان باشیم.

شهردار اهرم نیز در این جلسه از نگاه ویژه نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی به شهر اهرم تقدیر کرد وگفت: وضعیت راه ارتباطی اهرم به دلوار و بخش ساحلی مطلوب نیست که امیدواریم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.

کردگار با بیان اینکه اعتبارات شهرداری اهرم افزایش یابد، افزود: با توجه به اینکه شغل اکثر مردم این شهرستان و شهر اهرم کشاورزی است می طلبد توجه و نگاه ویژه ای به کشاورزان و نخل داران شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهرم نیز گفت:  با توجه به ظرفیت موجود استان بوشهر در حوزه های مختلف می طلبد مشکل اشتغال جوانان این شهرستان برطرف شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه محورهای اهرم- برازجان و پل جاده خائیز تعریض و بهسازی شود، افزود: قلعه کلات تنگستان نیاز به ساماندهی دارد.