نخستین کرسی ترویجی با رویکرد نقد دیدگاه «اشتراک پدر و مادر در ولایت بر تربیت فرزندان» به همت گروه فقه و حقوق اسلامی در پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای حمایت از گفتگوهای علمی و ایجاد فرصت برای عرضه ایده ها و نقد و کالبدشکافی آنها در سال مزین به نام اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری، برای اولین بار کرسی ترویجی در پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع) با سخنرانی دکتر کبری پورعبدالله مدیر گروه فقه و حقوق اسلامی تشکیل می شود.

در این برنامه حجت الاسلام دکتر سید مصطفی سعادت مصطفوی عضو هیئت علمی گروه حقوق دانشگاه امام صادق(ع) و حجت الاسلام قدرت الله انصاری شیرازی، استاد مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، در مقام نقادی مباحث ارائه شده در جمع علاقه مندان این موضوع، دوشنبه ۱۱ مرداد از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۶ در پردیس خواهران حضور می یابند.

 اندیشمندان، پژوهشگران، دانشجویان و عموم علاقه مندان حوزه یادشده می توانند در پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(علیه السلام) واقع در تهران، میدان صنعت، خیابان شهید فرحزادی، خیابان شهید طاهرخانی، خیابان امام صادق(ع)، طبقه پنجم، سالن کنفرانس حضور به هم رسانند.