محمدرحمان نظام اسلامی مجری تلویزیون که این روزها حضور کمرنگی در سیما دارد ۱۰ شهریور ماه برای گزارش مسابقات پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ عازم ریو می شود.

محمدرحمان نظام اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کمرنگ شدن حضورش در اجرای برنامه های تلویزیونی در سیما گفت: حدود یک هفته است که مجری برنامه زنده «ما برای یاری آمده ایم» در رادیو ایران هستم که به مدافعان حرم می پردازد.

وی درباره آخرین برنامه های تلویزیونی خود گفت: آخرین برنامه تلویزیونی من روز قدس بود و قبل از آن یک برنامه روتین در ایام نوروز داشتم.

این مجری درباره اینکه جنس برنامه های گفتگومحور این روزهای تلویزیون باعث حضور کمرنگ وی شده است یا خیر؟ عنوان کرد: این احتمال هم وجود دارد که جنس برنامه ها تغییر کرده است و برنامه سازان بیشتر سراغ مجریان جوان می روند. اکنون بسیاری از مجریان قدیمی مثل اقبال واحدی حضور کمتری در تلویزیون دارند. با این حال به نظرم صداوسیما رسالت سنگینی دارد و باید همه ذائقه ها را پوشش دهد به همین دلیل هم باید سراغ مجریان مختلفی برود.

نظام اسلامی تصریح کرد: ما همیشه سرباز رسانه هستیم و در مناسبت های حساس و هر زمان که از ما بخواهند به خدمت رسانه خواهیم آمد.

وی در ادامه درباره دیگر فعالیت های خود گفت: ۱۰ شهریورماه عازم مسابقات پارالمپیک ریو هستم و مثل چند سال گذشته به عنوان خبرنگار رقابت های مختلف جانبازان کشور را پوشش می دهم. من خودم جانباز هستم و با این افراد احساس نزدیکی می کنم و ۱۰ شهریور از جمله خبرنگارانی هستم که در این رویداد حضور دارم.