نمایش رادیویی «راز نگین سرخ» و گپ و گفتی با مهدی حسینی وند تدوینگر تازه ترین اخبار رادیو هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارشنبه ۱۳ مرداد ماه سریال رادیویی «راز نگین سرخ» به کارگردانی مجید حمزه از رادیو نمایش پخش می شود.

«راز نگین سرخ» روایت داستانی مستند از کتابی با همین عنوان اثر حمید حسام است که به زندگی سردار شهید محمود شهبازی می پردازد و توسط مریم تاجیک به صورت نمایش رادیویی تنظیم و نوشته شده است.

در این نمایش رادیویی مهدی نمینی مقدم، احمد لشینی، مهدی گیاهی، سینا نیکوکار، مهرداد مهماندوست، مهدی طهماسبی، احمد ایرانیخواه، امین بختیاری، مسعود زنوزی راد و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

در «راز نگین سرخ» رضا طاهری صدابردار و محمدرضا قبادی فر هم به عنوان افکتور با گروه همکاری داشته اند. این نمایش رادیویی به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد فردا ساعت ۱۱:۱۵ از رادیو نمایش پخش می شود.

تدوینگر مجموعه «شهرزاد» مهمان رادیو می شود

مهدی حسینی‌ وند، تدوینگر سینما و تلویزیون مهمان برنامه «عصر فرهنگ» رادیو فرهنگ خواهد بود که چهارشنبه ۱۳ مرداد پخش می شود.

برنامه «عصر فرهنگ» روزهای چهارشنبه با موضوع «سینما» و بررسی مسایل این حوزه  ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.

در بخش گپ و گفت، این برنامه به معرفی شغل تدوین اختصاص دارد و مهدی حسینی‌ وند، تدوینگر سینما و تلویزیون که تدوین آثاری چون «شهرزاد»، «مختار نامه»، «مهمان مامان»، «دعوت» و... را در کارنامه خود دارد درباره شغل تدوین صحبت می کند.

در بخش «ستاره های نزدیک» این برنامه ابوالفضل پورعرب بازیگر مطرح سینمای ایران معرفی می شود.

برنامه «عصر فرهنگ» روزهای چهارشنبه به تهیه کنندگی مهدی دادجو و با اجرای حامد عباسی پخش می شود.