ورامین-رییس اتاق اصناف ورامین گفت:۱۱ اتحادیه تولیدی و ۱۴ اتحادیه توزیعی از ظرفیت های مختلف خود برای خدمت رسانی به مردم استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس میری شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در شهرستان ورامین با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران می توانند نقش مهمی را به عنوان بازوی اتاق اصناف در رسیدن به اهداف مورد نظر ایفا کنند.

رییس اتاق اصناف شهرستان ورامین با اشاره به ضرورت ایجاد تعامل هر چه بیشتر با خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: برنامه ریزی اتاق اصناف شهرستان ورامین، ایجاد تعامل هر چه بیشتر با خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

۲۵اتحادیه در شهرستان ورامین مشغول به فعالیت هستند

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی ادامه داد: اصناف شهرستان ورامین از ظرفیت های بالایی در حوزه اقتصاد مقاومتی برخوردار هستند و در این حوزه وارد عمل شده اند.

میری با تأکید بر برگزاری نمایشگاه های مختلف به منظور حمایت از تولید داخلی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه های بهاره و پاییزه برای خدمت به مردم و حمایت از تولید داخلی در دستور کار اتاق اصناف شهرستان ورامین قرار داشته است.

رییس اتاق اصناف شهرستان ورامین با اشاره به آمار کل پروانه های صادر شده در این شهرستان گفت: ۹ هزار و ۱۸۰ پروانه برای فعالیت در حوزه اصناف صادر شده است و هم اکنون ۲۵ اتحادیه در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

اجلاس عمومی اتاق اصناف ورامین به صورت ماهیانه برگزار می شود

وی افزود: ۱۱ اتحادیه تولیدی و ۱۴ اتحادیه توزیعی از ظرفیت های مختلف خود برای خدمت رسانی به مردم استفاده می کنند و ۶۰ کارمند اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی در این حوزه در حال تلاش هستند.

میری با تأکید بر برگزاری جلسات ماهیانه به منظور هماهنگی هر چه بیشتر اتاق اصناف ادامه داد: اتاق اصناف به صورت ماهیانه، اجلاس عمومی برگزار می کند و مهم ترین مسائل و موضوعات اصناف در آن بررسی می شود.

رییس اتاق اصناف شهرستان ورامین با اشاره به این نکته که هیئت رییسه اتاق اصناف، جلسات منظمی را به منظور هماهنگی هر چه بیشتر برگزار می کند، یادآور شد: همچنین جلسات و نشست های هماهنگی هیئت رییسه اتاق اصناف شهرستان ورامین نیز به صورت منظم برگزار می شود.

وی با اشاره به مشارکت اتاق اصناف شهرستان ورامین در فعالیت های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و غیره اظهار داشت: اتاق اصناف در تأمین جهیزیه، برگزاری یادواره شهدای اصناف شهرستان، تجلیل از بانوان محجبه در مراکز امور صنفی و برپایی ایستگاه های صلواتی در مراسم های ملی و مذهبی مشارکت داشته است.