رییس سازمان صداوسیما علی فروغی را به عنوان رییس مرکز بسیج صداوسیما منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالعلی علی عسکری در حکمی رییس مرکز بسیج صداوسیما را منصوب کرد و در حکم خود بر نقش آفرینی بسیج سازمان صدا و سیما در ماموریت های تولیدی و خبری و فضای مجازی تاکید کرد. 

وی رییس جدید مرکز بسیج رسانه ملی را به فراهم آوردن بستر مناسب برای همکاری با رسانه های انقلابی و شکوفاسازی ظرفیت های آنان مکلف کرده است.

 متن حکم رییس رسانه ملی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

 برادر بسیجی جناب آقای علی فروغی

 نظر به تعهد، شایستگی و سوابق بسیجی و رسانه ای جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رییس مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب می شوید.

 امید است در تعامل سازنده با سازمان بسیج مستضعفین و سازماندهی نیروهای توانمند بسیج در تحقق ماموریت های رسانه و گسترش روز افزون فرهنگ بسیجی و گفتمان انقلاب اسلامی کوشا باشید. نقش آفرینی بسیج سازمان در ماموریت های تولیدی و خبری و فضای مجازی، ایجاد بستری برای همکاری با جریان رسانه های انقلابی و شکوفاسازی ظرفیت های آنان، نقش آفرینی در جذب، حفظ و تربیت نیروهای جوان مومن انقلابی و کارآمد و ارتقای فضای معنوی و انقلابی و بسیجی در پهنه سازمان از جمله ماموریت های شماست.

بدینوسیله از خدمات ارزشمند و بی شائبه جناب آقای محمود عاطفی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی می کنم.

از خداوند متعال موفقیت روز افزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مسئلت می دارم.»

علی فروغی دانش آموخته رشته معارف اسلامی و فارغ التحصیل رشته کارشناسی ارشد حقوق عمومی از دانشگاه امام صادق (ع) است و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و شهید مطهری و ولایت فقیه را در دانشگاه تدریس می کند.

 وی مقالات متعددی در حوزه­ های علوم انسانی (علمی، فرهنگی، رسانه­ ای و...) در نشریه­ ها و سایت­ ها مختلف چاپ کرده است.

فروغی همچنین کتاب اثبات ولایت فقیه در ادله نقلی و عقلی را در مرحله چاپ دارد.