کرج - نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی بر تشکیل جلسه بحران آب در استان البرز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز اکبریان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز که عصر شنبه در سالن شهدای دولت برگزار شد، با تاکید بر لزوم برگزاری جلسه بحران آب در استان البرز، اظهار کرد: البرز در بخش آب با مشکلات عدیده ای مواجه است.

وی با بیان اینکه این مهم مورد موافقت وزارت خانه های مربوطه واقع شده از این رو باید جمع بندی لازم در استان صورت گیرد، افزود: طی ده سال آینده آب شرب و خوردن را نمی توان برای کرج متصور شد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید هر چه سریع تر مسائل و مشکلات پیرامون آب مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با شرایط کنونی به وجود آمده تامین آب از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: باید مساله بحران آب جدی گرفته شود.

همچنین در ادامه حسین محمدی مدیرکل محیط زیست استان البرز با بیان اینکه افق چشم انداز برای توسعه جمعیت بر اساس توان طبیعی استان البرز ۵ میلیون نفر است، گفت: انتظار می رود این مهم در سطح نظام پیگیری شود.

وی با بیان اینکه امید است بحث محدودیت استقرار صنایع بزرگ به منظور کاهش جذابیت برای مهاجرت به استان مورد استقبال قرار گیرد، افزود: با توجه به افق جمعیتی متصور شده برای استان البرز، باید شاهد محدود شدن این امر باشیم.