عوامل فیلم سینمایی «حریر» در اکران خصوصی اثرشان از فاطمه معتمدآریا تجلیل می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از پوستر و اکران خصوصی فیلم سینمایی «حریر» جدیدترین ساخته سینمایی فریال بهزاد دوشنبه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۱۹ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

عوامل تولید «حریر» که فیلمی انسانی و با مضمون سلامت است در این مراسم از فاطمه معتمدآریا بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشور به دلیل انسان دوستی و صلح طلبی اش تجلیل می کنند.

در تازه‌ ترین ساخته فریال بهزاد، علیرضا جلالی تبار، ژاکلین آواره، امیر صالحی زاده، روشنک عجمیان، آرزو ابی زاده و مجید مهدی زاده به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

عوامل اصلی این فیلم سینمایی عبارتند از نویسنده و کارگردان: فریال بهزاد، تهیه کننده: غلامرضا آزادی، مدیر فیلمبرداری: پیام آزادی، مدیر تولید: مجید فردی انور، صدابردار: رضا اردلان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بابک سیمانی، منشی صحنه: ثریا ریاحی، انتخاب بازیگر: امیر شمس‌الدین حشمت زاد، عکاس: حبیب مجیدی، طراح گریم: محمد ضیایی، موسیقی متن: فرید نوایی، مدیر تدارکات: سید مهدی منیری، تدوین: نیما دبیرزاده، طراح صحنه و لباس: غلامرضا آزادی و مشاور رسانه ای: سید رضا منتظری.

 در خلاصه داستان این اثر سینمایی آمده است: حریر دختری جوان و با استعداد است که چاقی بیش از حدش موانع زیادی را در زندگی برایش به وجود آورده است، چیزی که او نمی‌داند این است که وقتی اعتماد به نفس داشته باشد و خود را باور کند می‌تواند هر هدفی را قابل دسترس کند.

این فیلم از اول تا پنجم شهریور ماه در نخستین جشنواره فیلم «سلامت» به نمایش گذاشته می شود.