قزوین- استاندار قزوین با آیت الله اسلامی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی روز یکشنبه با حضور در دفتر آیت الله علی اسلامی نماینده مجلس خبرگان رهبری با ایشان دیدار کرد.

آیت الله اسلامی در این دیدار گفت: مسئولیت در نظام اسلامی فرصت مناسبی برای خدمت گذاری است و همه باید تلاش کنیم رضایت مردم را در ایام مسئولیتها جلب کنیم.

وی افزود: خدمت رسانی به مردم بهترین کار درنظام اسلامی است و اگر خدای ناکرده در انجام وظیفه کوتاهی کنیم باید پاسخگو باشیم.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: وحدت میان مردم و مسئولان لازمه موفقیت در کار است و باید همه در این مسیر تلاش کنیم.

آیت الله اسلامی به مشکلات شهرستان تاکستان هم اشاره کرد و یادآورشد:عبور ریل راه آهن از داخل شهر، کمبود فضای ورزشی و ساماندهی مصلی از مسائلی است که از مسئولان انتظار داریم موارد را پیگیری کنند.

فریدون همتی استاندار قزوین هم ضمن تشکر از حمایت های نماینده خبرگان رهبری گفت: حمایت شما موجب وحدت بیشتر در منطقه شده و مسئولان انگیزه بیشتری در خدمت رسانی پیدا کرده اند.

استاندار در این دیدار برای پیگیری و حل مسائل و مشکلات شهرستان تاکستان قول مساعد داد و تصریح کرد: معاون عمرانی استانداری و شهرداری تاکستان این موضوع را با جدیت دنبال خواهند کرد.