جهانگیر الماسی با اشاره به اینکه فیلمنامه‌های اخیرش سیاسی نیستند اعلام کرد به دنبال تهیه‌کننده برای ساخت یک عاشقانه متفاوت است.

جهانگیر الماسی بازیگر و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جدیدترین پروژه سینمایی گفت: یک فیلمنامه کم هزینه در دست داشتم که به دنبال یک تهیه کننده مناسب برای ساخت آن بودم اما متاسفانه تهیه کننده ای برای ساخت آن پیدا نکردم.

وی با اشاره به اینکه ساخت این پروژه منتفی شده است، بیان کرد: البته همه چیز این روزها تغییر کرده است، یک زمانی ما فیلمنامه می نوشتیم و می گفتند این فیلمنامه هزینه بر است و باید فیلمنامه کم هزینه برای ساخت آماده کنید حالا که فیلمنامه کم هزینه می نویسیم می گویند فیلمی که هزینه تولید آن کم باشد نمی توان جلوی دوربین برد.

این بازیگر سینما توضیح داد: فکر می کنم با توجه به اینکه بازار سینمای ایران محدود به داخل کشور می شود، ساخت فیلم های کم هزینه برای سینمای ایران موثر است. البته نباید فراموش کرد که در ساخت فیلم های کم هزینه مشارکت دیگر عوامل فیلم هم موثر است.

وی تاکید کرد: دو فیلمنامه کم هزینه یا لوباجت نوشته ام که در صورت امکان یکی از این دو فیلمنامه را جلوی دوربین می برم. موضوع فیلمنامه هایی که نوشته ام سیاسی نیست، این در حالی است که همه چیز در جامعه ما سیاسی است.

الماسی در پایان گفت: فیلمنامه ای که پیش از هر چیز دوست دارم آن را جلوی دوربین برم، موضوع عاشقانه ای دارد و بیشتر گرایش پاک روح انسانی را به تصویر می کشد. خودم این فیلمنامه را بسیار دوست دارم و فکر می کنم که چنین پرداختی به عشق در سینمای ایران وجود نداشته است.