ساری - ربیع فلاح استاندار مازندران در پی ناداوری مغرضانه در المپیک ریو و بازماندن بهداد سلیمی از کسب مدال طلا پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار در پیامی خطاب به بهداد سلیمی عنوان کرد: درود بر تو پهلوان و قهرمان سرافراز دیار علویان که با توکل به خدا، غیرت، شجاعت، پشتکار و تلاش مثال‌زدنی‌ات بار دیگر عظمت و قدرت ورزشکار ایرانی را به رخ جهانیان کشیدی.

رکوردشکنی در مسابقات وزنه‌برداری المپیک ریو ۲۰۱۶ درحرکت یک‌ضرب، نشان از صلابت و اراده پولادین شما پس از یک دوره مصدومیت طولانی‌مدت بود و مردمان ایران‌زمین و مازندران سرافراز قدر تمام زحمت‌هایی که کشیدی را می‌دانند و به وجود فرزندی رشید و قهرمان افتخار می‌کنند.

مسلماً ناداوری در حقتان به‌عنوان بزرگ‌ترین رسوایی در دفترچه خاطرات المپیک ریو ثبت خواهد بود ولی مهم آن است که بهداد سلیمی برای ایران و ایرانیان هم قهرمان، هم پهلوان و هم قوی‌ترین مرد جهان خواهد ماند.

امیدوارم در سایه الطاف ایزد منان در سایر مراحل زندگی موفق و سربلند بوده و بار دیگر در میادین ورزشی ملی و بین‌المللی برای ایران و ایرانی افتخار بیافرینید.