شرق استان تهران- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای موجود، زمینه جذب سرمایه گذاران در جنوب شرق استان تهران فراهم شود.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که امروز جذب سرمایه گذاران و فعالان تولیدی و اقتصادی به رشد و توسعه هر منطقه ای کمک می کند، اظهار داشت: باید بستر و زمینه فعالیت برای بخش خصوصی و فعالان اقتصادی فراهم شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: جنوب شرق استان تهران نیز با توجه به ویژگی های جغرافیایی، جمعیتی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بالایی برای رشد و توسعه دارد.

وی ادامه داد: امروز ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه های اقتصادی جنوب شرق استان تهران وجود دارد که برای تحقق آن باید از توانمندی و استعدادهای بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استفاده کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای موجود، زمینه جذب و مشارکت سرمایه گذاران در جنوب شرق استان تهران فراهم شود.

نقوی حسینی یادآور شد: باید روند فعالیت سرمایه گذاران در جنوب شرق استان تهران تسهیل شده و امکانات و بسترهای لازم برای حضور آنان فراهم شود.

وی ادامه داد: بدون تردید هر چه میزان حضور سرمایه گذاران و فعالان تولیدی و اقتصادی در جنوب شرق استان تهران افزایش پیدا کند، این موضوع به رشد منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان و افراد جویای کار کمک خواهد کرد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و اتحاد مسئولان در پذیرش فعالان اقتصادی در منطقه به رشد جنوب شرق استان تهران کمک خواهد کرد.