قزوین- رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین رسالت نهادهای حمایتی مانند بهزیستی ارتقاء سلامت جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، داود محمدی ظهر دوشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان قزوین گفت: آسیب های اجتماعی از چالش ها و دغدغه های جدی دولت است و با همه توان درصدد کاهش آنهاست.

وی افزود: بهزیستی متولی اصلی مقابله با آسیبهاست و در این عرصه وظیفه سنگینی برعهده متولیان اصلی کار مانند بهزیستی است که باید با تعامل و همبستگی برای موفقیت در کارها تلاش کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین اظهارداشت: در سیاست های بهزیستی باید نسبت به توانمندسازی مددجویان همت کرد و اگر قرار باشد هر روز ورودی جدید داشته باشیم به نتیجه خوبی نخواهیم رسید.

وی تصریح کرد: بهزیستی علیرغم گستردگی فعالیتها با منابع اعتباری محدودی روبروست که در این میان استفاده از مشارکت نهادهای مردمی می تواند مشکلات و کمبودهای این بخش را مرتفع کند.

محمدی با تشکر از خدمات مدیرکل سابق بهزیستی قزوین اظهارداشت: یک دهه خدمات آقای افشار بیانگر توانمندی و تخصص و دلسوزی این مدیر است و جانشین وی نیز با داشتن تجربه لازم می تواند نقش مهمی در پیشبرد برنامه های اتی این سازمان در استان داشته باشد.